پروپوزال بررسي تأثير ويژگي هاي فردي و سطح آگاهي سهامداران بر انتخاب نوع سهام

۴ بازديد
پروپوزال بررسي تأثير ويژگي هاي فردي و سطح آگاهي سهامداران بر انتخاب نوع سهام

سهام عادي نوعي ابزار سرمايه گذاري است كه نشانگر مالكيت دارنده آن در يك شركت سهامي است و به دو دسته سهام با نام و سهام بي نام تقسيم مي شود سهام با نام و بي نام از نظر مزايا تفاوتي ندارند، تنها تفاوت آنها درج نام دارنده روي برگه سهام و دفتر شركت در مورد سهام با نام است

دانلود پروپوزال بررسي تأثير ويژگي هاي فردي و سطح آگاهي سهامداران بر انتخاب نوع سهام

دانلود دانلود پروپوزال پروپوزال  بررسي تأثير ويژگي هاي فردي  سطح آگاهي سهامداران  بر انتخاب نوع سهام پروپوزال بررسي تأثير ويژگي هاي فردي و سطح آگاهي سهامداران بر انتخاب نوع سهام
دسته بندي مكانيك
فرمت فايل doc
حجم فايل 63 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 27

سهام عادي نوعي ابزار سرمايه گذاري است كه نشانگر مالكيت دارنده آن در يك شركت سهامي است و به دو دسته سهام با نام و سهام بي نام تقسيم مي شود. سهام با نام و بي نام از نظر مزايا  تفاوتي ندارند، تنها تفاوت آنها درج نام دارنده روي برگه سهام و دفتر شركت در مورد سهام با نام است.
  متداولترين نوع سهام، سهام عادي يا سهام معمولي است كه دارندگان آن به مبلغ مساوي از حقوق و امتيازات واحدي برخوردارند. اكثريت سهام شركت ها به صورت عادي منتشر مي شود. سهام عادي ابتدا از طريق پذيره نويسي عمومي وارد بازار مي شود. به عبارت ديگر، سهام قبل از فروش عمومي بايد در كميسيون بورس و اوراق بهادار ثبت شود و اجازه انتشار بگيرد.

بسياري از سهامداران، بر اين اعتقاد هستند كه روش هايي براي خريد سهام وجود دارد كه هميشه توام با موفقيت است و در صورت به كارگيري، تضمين كننده سود مي باشد. اما بايد به اين نكته توجه كرد كه هيچ روش خاصي كه صد در صد تضمين كننده سودآوري باشد، وجود ندارد. در تعيين استراتژي هاي انتخاب سهام بايد به خصوصيات فردي،سطح آگاهي , بازه زماني مورد انتظار و درجه ريسك پذيري نگاه كنيم. شايد بهتر باشد كه به انتخاب سهام به عنوان بهترين حدس براي سرمايه گذاري نگاه كنيم. (روزنامه اقتصاد 1390)

انسان طبيعتاً موجودي اجتماعي و ارزياب است و پيوسته در مورد پديده هاي پيرامون خود به ارزشيابي مي پردازد . از اين رو به جرأت مي توان گفت تمامي فعاليت هاي يك شركت يا سازمان نيز در معرض ارزشيابي مداوم سهامداران مي باشد .

دانلود پروپوزال بررسي تأثير ويژگي هاي فردي و سطح آگاهي سهامداران بر انتخاب نوع سهام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.